Pagini

miercuri, 10 august 2011

Marc Levy - Si daca e adevarat...

"Ce o să-ţi spun nu e uşor de înţeles, e imposibil de admis, dar dacă ai vrea să-mi asculţi povestea, dacă ai vrea să ai încredere în mine, atunci poate că vei sfârşi prin a mă crede şi asta e foarte important fiindcă eşti…, fără să ştii…, singura persoană din lume cu care pot împărţi acest secret…"


3 autori contemporani, 6 romane de succes - asta ne ofera Gazeta Sporturilor in fiecare miercuri incepand cu 27 iulie. Recunosc, am citit recenziile si prima carte nu am luat-o. A doua, "Hotii de frumusete" am luat-o de plictiseala. Am inceput sa o citesc, e ok dar nu ma da pe spate. Ieri insa am cumparat a treia carte, cea a lui Marc Levy - "Si daca e adevarat....". Am inceput sa o citesc si desi imi propusesem sa fac acest lucru doar in drumul spre/de la munca nu am putut....dupa ce am citit primele 80 pagini, am fost captivata de poveste, la pagina 100 am realizat ca am vazut FILMUL produs de Steven Spielberg, si intr-un final am terminat cartea. M-a impresionat foarte mult povestea dar si stilul lui Marc Levy (recunosc nu am citit pana acum nimic de el). Acum am un nou proiect: sa caut in librarii continuarea acestei carti: "Te voi revedea".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu