Pagini

vineri, 11 februarie 2011

Experienta neplacuta Echo Slim


In urma cu cateva luni, cand abia aparusera site-urile care ofereau reduceri incredibile mi-am achizitionat si eu voucher-ul de mai jos.

Aparent toate bune si frumoase...asta pana cand ajungi la salon...

Pot sa spun ca experienta mea a fost una din cele mai neplacute din viata mea. Salonul intr-o zona foarte buna, langa Piata Victoriei, am ajuns rapid, firma la intrare, foarte usor de identificat. Ajunsa sus foarte amabile fetele, numai lapte si miere, miros placut, ce sa mai zic, eram incantata in primele 5 minute pana cand a inceput oroarea de tratament. In primul rand nu aveau un loc in care sa te poti schimba in voie, norocul meu ca in camera respectiva eram singura, celalalt pat de tratament fiind liber; nu aveam unde sa imi pun geanta, am lasat-o cumva agatata de un suport de umerase pe care am fost nevoita sa imi pun hainele inghesuite cu cele ale personalului si ale celorlalte cliente. Si acum partea cea mai urata: dupa ce m-am schimbat a trebuit sa stau in picioare, desculta, fara papuci de unica folosinta, exact pe locul pe unde cu cateva minute trecusem incaltata cu cizmele cu care facusem escaladari prin zapada de afara, apoi impachetarea cu o cantitate infima de crema (cam cata crema folosesc eu la aplicarea pe fata seara atata imi pusese tipa respectiva) iar apoi la final masajul: un unei diluat cu un miros aparent de trandafiri, din nou stat in picioare pe acelasi parchet, durata totala a "masajului" fiind de 2 minute. Pe ceas, din momentul in care am intrat in salon si pana am iesit (asta incluzand dezbracat si imbracat si completat un formular si asteptat 5 minute dupa tipa) :45 minute "magnifice"!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu