Pagini

marți, 15 februarie 2011

Samponul Uscat Batiste

Parul gras este o problema frecventa a zilelor noastre si de aceea incercam sa gasim mereu cea mai buna solutie pentru a avea un par frumos, sanatos, plin de stralucire, fara a fi insa nevoite sa il spalam zilnic.
In disperare de cauza am descoperit samponul uscat de la Batiste. Initial putin sceptica dar totusi am zis sa incerc si asta. Si nu imi pare rau. Pentru mine este cea mai buna inventie. Imi pot mentine parul curat si plin de volum pentru mai multe zile pentru ca pe langa efectul de baza samponul ofera un super volum.

Cum se foloseste?
Se separa parul in suvite, apoi se pulverizeaza de la o distanta de 30cm si se maseaza. La final, se piaptana si se obtine un efect de "wow!". De asemenea poate fi folosit si pe timpul noptii, fara a pieptana insa parul, iar in timpul noptii samponul absoarbe integral sebumul si dimineata nu mai exista riscul de a te trezi cu radacinile grase.

Nota mea pentru acest produs: 10 cu felicitari!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu