Pagini

marți, 15 februarie 2011

Giveaway Liana

Pe Liana am descoperit-o pur intamplator, pe un forum.Apoi am inceput sa ii uramresc blogul zilnic - are un blog pe care vinde diverse produse cosmetice, majoritatea aduse din SUA din ce am vazut eu, toate originale, unele marcate ca si testere, la preturi mai mult decat acceptabile. Dat fiind acest lucru, nu puteam rata ocazia si mi-am achizitionat si eu cateva produse de la ea de care sunt super incantata:

- maybelline superstay power gloss nuanta 330 grape glimmer - intredevar rezista pe buze, sunt foarte incantata de el - pret de achizitie: 13 lei
- prestige brow perfection kit (set penseta + gel contur sprancene) - penseta este foarte buna, nu rupe firul de par iar gelul contureaza foarte frumos sprancenele, de cand il am am renuntat la vopsirea lor - cred ca a costat 15 lei din cate imi aduc aminte si nici ea nu il mai are pe blog
- ruj L'Oreal color richie, nuanta 303 sweet tea (acesta este al cumnatei mele care mi-a spus ca este super incantata de el si cu prima ocazie o sa mai vrea sa mai facem o comanda de produse de la Liana) - 16 lei
Draguta cum e ea, mi-a oferit si un mic cadou: o mostra de fond de ten Maybelline Silk Stay nuanta 03 beije pe care i-am dat-o cumnatei mele si o pensula de la Revlon pt indepartarea celulelor moarte si a pielii uscate de pe buze


Pana acum cel mai bun raport calitate-pret, Liana este o tipa super, prompta, punctuala si de la care in mod sigur o sa mai cumpar produse.

Acum, rasfoindu-i din nou blogul, am descoperit ca Liana organizeaza si un mic giveaway:


Bafta tuturor!

2 comentarii:

  1. multumesc mult, esti ff draguta....cu mentiunea ca toate produsele sunt originale,chiar si testerele...
    te pup si cat mai multi vizitatori!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai dreptate, m-am exprimat putin ambiguu, am corectat: TOATE produsele sunt originale ;)

    RăspundețiȘtergere